Informatii despre livrare

cum platesc?
Aveti la dispozitie urmatoarea modalitate de plata: plata la livrare / ramburs.
Daca optati pentru aceasta modalitate de plata, plata va fi efectuata in numerar reprezentantului firmei de curierat rapid in momentul predarii produselor. Plata se face in RON si include contravaloarea produselor comandate si a transportului. Nu exista alte costuri ascunse.

Prokinesis Trading S.R.L.
Nr.ord.Reg.Com: J23/2785/2009
C.I.F.: RO26299314
Sediul: Nuci, Ilfov, Calea Bucuresti nr. 74
Cont: RO85VBBU2511MO0855332701
Banca: Volksbank Mosilor
Telefon: 031 43 29 431
Fax: 031 43 29 431
Email: contact@prokinesis.ro

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand metoda de transport si plata alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele se afla ambalate corespunzator, sigilate si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Livrarea se face prin intermediul firmelor de curierat cu care avem contract (Fan Courier), pe tot teritoriul Romaniei. Termenul standard de livrare este de 2 zile lucratoare. Confirmarea expedierii comenzii se realizeaza prin email, la adresa specificata de catre client si contine un numar de trimitere (AWB) prin care se poate urmari statusul livrarii.

Tarifele de transport sunt stabilite in functie de valoarea cumparaturilor si kilometri exteriori, astfel:
  • Cumparaturi mai mici de 35 lei - transport 13 lei + kilometri exteriori daca exista
  • Cumparaturi mai mici de 200 lei - transport 10 lei + kilometri exteriori daca exista
  • Cumparaturi mai mari de 200 lei - transport gratuit + kilometri exteriori daca exista
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea / continutul unor colete se fac in momentul livrarii, pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

*Preturile de mai sus includ TVA
informatii
  • 1 Cum fac o comandă?

    Pentru a efectua o comanda prin intermediul magazinului online este recomandat sa va INREGISTRATI, completand campurile obligatorii si folosind o adresa de e-mail valida.

    Alegeti produsul dorit si apoi faceţi click pe simbolul "adauga in cos". Produsul va ajunge în COSUL DE CUMPARATURI.

    Pentru vizualizarea produselor alese faceţi click pe cosul de cumparaturi. Pentru a trimite comanda faceti click pe "Confirma comanda".

    Aveti posibilitatea sa vizualizati istoricul comenzilor efectuate in sectiunea ISTORIC COMENZI.

    Va rugam ca inaintea efectuarii unei comenzi sa completati corect atat datele dumneavoastră de contact cat şi adresa de livrare in sectiunea CONTUL MEU sau in momentul inregistrarii pe site.

  • 2 Care este disponibilitatea produselor?

    In stoc - Produsul se află în stocul fizic al magazinului şi poate fi achiziţionat şi livrat în maxim 24 de ore oriunde în ţară (pentru comenzile trimise până la ora 17:00). Rezervările din stoc se fac automat în urma trimiterii comenzii, iar stocul este actualizat în timp real.

    Indisponibil - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare.

  • 3 Am uitat parola. Cum o pot recupera?

    În pagina LOGARE CONT aveţi un link către AI UITAT PAROLA? Click aici. În pasul următor aveţi posibilitatea să completaţi adresa de e-mail pe care aţi folosit-o la crearea contului şi o noua parola va fi generată și trimisă pe aceasta adresa. Dupa ce vă autentificaţi cu noua parolă generată aveţi posibilitatea să o modificaţi.

  • 4 Exista o suma minima pentru a comanda?

    In acest moment dar in mod considerat PROMOTIONAL, suma minimă de comandă este de 0 RON. Ne rezervam dreptul de a refuza expeditia comenzilor care nu prezinta incredere din punct de vedere a valorii sau datelor de contact oferite de client. În cazul în care aveţi deja o comandă efectuată şi ne-expediată, aveţi posibilitatea de a adăuga şi alte produse acesteia, fără condiţii sau taxe suplimentare.

  • 5 Sunt protejate datele mele personale?

    Prin politica de confidenţialitate impusă de site-ul nostru, vă asigurăm că datele dumneavoastră nu vor fi făcute publice. Acestea vor fi folosite doar în scopul facturării şi a informării, cu acordul dumneavoastră, privind promoţiile produselor şi serviciile noastre.

  • 6 Cum aflu daca s-a expediat comanda mea?

    În momentul expedierii fiecărei comenzi, primiţi pe adresa de email o informare privind expedierea acesteia, precum şi numărul de expediţie al coletului (AWB), adresa paginii web unde statusul trimiterii poate fi verificat și numărul de telefon al firmei de curierat Fan Courier.

© 2016 Prokinesis. Toate drepturile rezervate.